Estonia! - Reisverslag uit Viljandi, Estland van Ilse Otten - WaarBenJij.nu Estonia! - Reisverslag uit Viljandi, Estland van Ilse Otten - WaarBenJij.nu

Estonia!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 September 2012 | Estland, Viljandi

Lieve allemaal,

Een tijdje niks geschreven dus het wordt maar weer eens tijd. We hebben de afgelopen twee weken bijna alle afdelingen van zowel het ziekenhuis als het psychiatrische ziekenhuis gezien. Heel interessant. Verder zijn er op onze afdeling een paar clienten naar huis gegaan, helaas voor ons want deze spraken allemaal goed engels. Een van hen werd opgehaald door drie vrienden met muziek, chocolade en wijn. Het werd een echt optreden met gitaar, accordeon, piano en zang. De mensen hier doen allemaal erg hun best om ons dingen bij te leren en het ons naar de zin te maken.
Vorige week zaterdag zijn we naar Tallinn geweest. We waren vroeg opgestaan om er optijd te zijn. We gingen lekker ontbijten met geroosterde broodjes maar het brande een beetje aan dus het brandalarm ging af, om zeven uur 's ochtends! Gelukkig kwam de brandweer niet omdat we snel hadden gebeld. Wel kwam er iemand van de beveiliging om de herrie van het brandalarm uit te zetten. Toen konden we lekker naar de bus waar we twee en half uur in moesten zitten. Tallinn is een grootte stad dus we hebben veel gelopen. Lekker geshopt en mooie gebouwen gezien. 's Avonds hebben we nog even een drankje en een dansje gedaan bij ons in het dorpje. Donderdag zijn we ook nog even naar een kroegje geweest, het was karaoke avond dus dat was lachen! Anne en Sadie hebben nog even de spice girls nagedaan. Vrijdag hebben we een beautydagje gehouden we hebben hier in de villa een sauna dus daar zijn we lekker in geweest. Gister zijn we naar Tartu geweest. Een leuk klein gezellig stadje. Weer lekker geshopt en gegeten. Ze hebben in de steden best leuke winkels.
Verder zien de avonden er een beetje het zelfde uit, na het eten gaan we meestal hardlopen/lopen, douchen en GTST kijken.

Ik ga nu stoppen met dit bericht ;-)

Liefs,

Ilse