Bye bye Nederland.. Hello Estland!!! - Reisverslag uit Viljandi, Estland van Ilse Otten - WaarBenJij.nu Bye bye Nederland.. Hello Estland!!! - Reisverslag uit Viljandi, Estland van Ilse Otten - WaarBenJij.nu

Bye bye Nederland.. Hello Estland!!!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 September 2012 | Estland, Viljandi

Hallo allemaal,

Jaja we zijn goed aangekomen in Estland. De wekker ging vroeg gisterochtend, op naar schiphol. Na iedereen gedag te hebben gezegd gingen we naar de gate. Toen we het kleine armoedige vliegtuigje zagen vroegen we ons af of we ooit aan zouden komen?! Het was een beetje krap maar na dik twee uur waren we toch echt in Estland. En het was koud!! Op het vliegveld aangekomen de bus gepakt waar we nog dik twee uur in moesten zitten. We werden afgezet in Viljandi, het plaatsje waar we vijf weken verblijven. Geen idee waar we naar toe moesten, de mensen spreken slecht engels en niemand kon ons helpen. Stonden we daar met al onze koffers. In het benzinestation hing een landkaartje en zo hebben we het gevonden, na dik een half uur lopen met hele zware koffers. We slapen in een bed & breakfast, Villa Hilda. Het ziet er allemaal erg leuk uit. We hebben zelfs een balkonnetje aan onze kamer. Vandaag hebben we een beetje het dorpje verkend en boodschapjes gedaan. Gelukkig was het vandaag beter weer, het zonnetje scheen lekker. Straks komt er iemand langs om alles uit te leggen over onze stages. Ik ben benieuwd!

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,

Ilse

• 10 September 2012 - 08:16

Eva:

Hee Sis,

De wekker ging zeker vroeg, haha!
    Fijn dat het zo goed bevalt, en top dat je bijna overal WIFI hebt :-)

Hopelijk heb je een leuke stageplaats, succes vandaag!!

Geniet ervan daar!! XXX

• 10 September 2012 - 18:36

Mama:

Hoi ilse

leuk dat je een site gemaakt hebt zodat we je kunnen volgen Ik ga van de week proberen of we kunnen skypen Geniet van alle indrukken Dikke kus

• 11 September 2012 - 04:35

Danne: